Hjem
  -  
Caser
  -  
Høgevarde

Høgevarde

Design
Innhold
Sosiale medier

På Høgevarde, Oslos nærmeste høyfjell, bygges det bærekraftige hytter og leiligheter.

Vi videreutviklet den visuell profilen, og designet en kampanjeside som appellerer til både friluftsfantaster og urbane mennesker i etableringsfasen.

I artikler og annonser trakk vi fram det som gjør Høgevarde attraktivt for målgruppen. Vi skrev blant annet om å bo miljøvennlig, om å ha umiddelbar tilgang til kanskje verdens fineste stisyklings-terreng og om den populære beliggenheten.

Vi sørget for at Høgevarde fikk relevante interessenter ved å gå over fra trafikk- og engasjementskampanjer til konverteringskampanjer.

Forskjellige budskap ble testet, som nærhet til Oslo, bærekraft, pudderføre og et sykkelterreng i verdensklasse.

Annonsene der bærekraft var tema gjorde det best i målgruppen, og vi kjørte derfor på med mer av det.

Målet med kampanjen var å generere nye leads, ved å få målgruppen til å melde interesse via et skjema på nettsiden.

I løpet av de tre månedene vi sto for annonseringen, fikk Høgevarde 894 potensielle hyttekjøpere å kontakte via leadsskjemaet.

Webutvikling: Interaktiv Design

Se kampanjesiden her
No items found.

Flere caser