Vi videreutviklet den visuell profilen, og designet en kampanjeside som appellerer til både friluftsfantaster og urbane mennesker i etableringsfasen.
I artikler og annonser trakk vi fram det som gjør Høgevarde attraktivt for målgruppen. Vi skrev blant annet om å bo miljøvennlig, om å ha umiddelbar tilgang til kanskje verdens fineste stisyklings-terreng og om den populære beliggenheten.
Vi sørget for at Høgevarde fikk relevante interessenter ved å gå over fra trafikk- og engasjementskampanjer til konverteringskampanjer.
Forskjellige budskap ble testet, som nærhet til Oslo, bærekraft, pudderføre og et sykkelterreng i verdensklasse.
Annonsene der bærekraft var tema gjorde det best i målgruppen, og vi kjørte derfor på med mer av det.
Målet med kampanjen var å generere nye leads, ved å få målgruppen til å melde interesse via et skjema på nettsiden.
I løpet av de tre månedene vi sto for annonseringen, fikk Høgevarde 894 potensielle hyttekjøpere å kontakte via leadsskjemaet.
Webutvikling: Interaktiv Design